The Union
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Undead Mage

Gå ner

Undead Mage Empty Undead Mage

Inlägg  Tpzz sön mar 16, 2008 10:41 pm

1.Ingame Namn:Tpzz
2.Ålder:17
3.Klass/level/Ras:Mage/70/Undead
4.Hur länge har du spelat WoW?:Sen release.
5.Yrken/level på dom/sällsynta recept/patterns:Tailoring är jag påväg att skilla är ungefär på 370 just nu, Ska försöka fixa spellfire och spellstrike för mer PVE, Har gått PVP rätt länge i TBC Men valde att lira PVE för några månaders sen.
6.Tidigare guilds ofch varför du har lämnat dom:Cloud connected, kom 10min försent till raid även att jag signat och dom sa de va fullt, Men men, Deras spel deras lineup... Går ju inte att göra något åt ^^
7.Länk till WoW armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormscale&n=Tpzz
Fast det är dock PVP gear Razz Har som sagt lvlat denna magen PGA pvp, Men tycker det är mycket roligare att spela PVE och därför valde jag att mjukstarta lite.
8.Vilka dagar och vilka tider kan du raida?:Alla utom Måndag (16:30-18:00) Onsdag (16:30-18:00) Torsdag (16:30-18:00)
Min träning slutar vid 18:00 varje dag, sen tar de ju lite tid att duscha osv, så ungefär 18:30 är jag hemma. Skolan har jag ju med så att säga. 08:00-15:30(16:00)

9.Vad är du ute efter i TG och vad kan du erbjuda oss?: Spelade med er i gruul, ÄVEN att de inte gick så bra. Mycket roliga grabbar, Alltid ett leende genom ventrilon.
10.Känner du någon i TG?:nej det gör jag inte. Men vill lära känna er alla.
11.Har du Ventrilo samt mic?:Jajjemen, Men är lite blyg av mig. Men skulle det behövas att jag behöver snacka så ska jag försöka så gott jag kan Razz
12. Vad för raid experience har du i Tbc samt pre-tbc?:Pre-Tbc, Kom väll till naxx har jag för mig. någonstans i naxx va jag ^^. Denna, Lirade upp till BT med Decided.Fick mitt account bannat och sket i att ett par veckor. Sen nu lvlade jag ny och började lira =)
13. Vad gör du när du inte raidar :farmar pots, går i skolan, Farmar guld till enchants,Gear,pots.


Hoppas detta blev en bra apply. Är inte den bästa på att göra den. GL ^^

Tpzz

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-03-16

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet