The Union
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fubb, Mage

2 posters

Gå ner

Fubb, Mage Empty Sv: Fubb, Mage

Inlägg  Fubb tor mar 13, 2008 2:22 am

Då har vi ett problem ja. ^^ Tack i alla fall. GL

Fubb

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-03-11

Till överst på sidan Gå ner

Fubb, Mage Empty Sv: Fubb, Mage

Inlägg  Admin ons mar 12, 2008 10:17 pm

Vi börjar oftast raida runt 18.30-19.00 tiden, kan bli ett problem med dina arbetstider.
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-02-20

https://tokarp.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Fubb, Mage Empty Fubb, Mage

Inlägg  Fubb tis mar 11, 2008 10:25 pm

1.Ingame Namn: Fubb
2.Ålder: 20, fyller 21
3.Klass/level/Ras: Mage, 70, Undead
4.Hur länge har du spelat WoW?: Sedan koreanska betan, så i några år.
5.Yrken/level på dem/sällsynta recept/patterns: Tailoring - 360, Herbalism - 374.
6.Tidigare guilds och varför du har lämnat dom: Inga, migratade till Stormscale för någon månad sedan.
7.Länk till WoW armory: Fubb Har kanske inte världen bästa pve-gear men jag hoppas det duger sålänge. Vet inte vad som är bra pve-gear längre. ^^
8.Vilka dagar och vilka tider kan du raida?: Det beror lite på. Jag jobbar aldrig till senare än halv 8, är hemma kvart i. Men jag har däremot en flickvän som jag träffar på lite oregelbundna tider. Förutom det, vilken dag och tid som helst. Jag är väldigt aktiv.

9.Vad är du ute efter i TG och vad kan du erbjuda oss?: För det första gillar jag guildnamnet ^^ Men annars är jag ute efter seriösa raids och nöje. Jag kan erbjuda en aktiv, lojal och bra spelare. Och vatten till alla! ;D
10.Känner du någon i TG?: Nej.
11.Har du Ventrilo samt mic?: Båda.
12. Vad för raid experience har du i Tbc samt pre-tbc?: Ingen i Tbc. Upp till full BWL och lite AQ pre-tbc. Var extremt aktiv under 2 år i pve pre-tbc.
13. Vad gör du när du inte raidar? Pvpar.

En annan sak som kanske kan vara värd att nämna är att jag inte är Karazhan attunad än. Jag är på första instance-questet men jag antar att det inte tar så lång tid om man strävar efter det en heldag. Så det ska göras asap.

Over and out

Fubb

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-03-11

Till överst på sidan Gå ner

Fubb, Mage Empty Sv: Fubb, Mage

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet