The Union
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

70 - Warlock - Xrealm

Gå ner

70 - Warlock - Xrealm Empty 70 - Warlock - Xrealm

Inlägg  maistro sön mar 16, 2008 8:42 pm

Hej, jag kommer inom kort att flytta min warlock alt till denna server för att spela med
några irl polare, bla Zircol... vore kul att även kunna köra raids tillsammans med honom Razz

1.Ingame Namn: Maistro, (antagligen)
2.Ålder: 18
3.Klass/level/Ras: 70 bloodelf warlock
4.Hur länge har du spelat WoW?: 2år ca
5.Yrken/level på dom/sällsynta recept/patterns:...
6.Tidigare guilds ofch varför du har lämnat dom: är i nuläget i TTOD på servern Chrommagus där jag även har min main,
Storoliten prot warrior med rätt bra gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Storoliten ,
ni kan iof kolla in paladinen oxå: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Papegojan ..
7.Länk till WoW armory: grönt/ s1 gear.. kommer snabbt att geara upp även utanför raids genom att till en början farma honor då det är bättre än grönt iaf.. kommer gå fort
8.Vilka dagar och vilka tider kan du raida?: nästan alla, fram till midnatt

9.Vad är du ute efter i TG och vad kan du erbjuda oss?: ute efter en trevlig guild att köra raids och instancer med,
erbjuder en warlock som kan det mesta upp till Vashj..
10.Känner du någon i TG?: Zircol, irl kompis
11.Har du Ventrilo samt mic?: yes
12. Vad för raid experience har du i Tbc samt pre-tbc?: Tbc: full Kara(som RL), full Gruul(som RL),3/6 SSC, 2/4 TK, 2/6 ZA (som warrior samt paladin)
13. Vad gör du när du inte raidar?: farmar pengar, lirar heroics, köra arena Smile

övrigt : En bra och trevlig kille som gärna hjälper till att fixa med allt från raids till ally-jakt Smile

" ser att ni är fulla på warlocks men tror nog att ni kan stoppa in en till range dps, särskilt någon som vet va han pysslar med"

maistro

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-03-16

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet