The Union
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Deodra. Warrior.

3 posters

Gå ner

Deodra. Warrior. Empty Sv: Deodra. Warrior.

Inlägg  bonebrakr mån mar 03, 2008 9:28 pm

Jo lojal är jag alltid mot det guild jag är med i. och jag lägger alltid ner hela mitt hjärta i allt jag gör Wink
Levlade warrior i samma veva som TBC släpptes så har fått en enligt mig ganska bra uppfattning om hur klassens ska spelas =)

bonebrakr

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-03-02

Till överst på sidan Gå ner

Deodra. Warrior. Empty Sv: Deodra. Warrior.

Inlägg  Garrison mån mar 03, 2008 8:26 pm

Geara upp dig i karazhan\heroics blir inget problem. Efter ha läst din application så tycker jag att du skiljer dig från majoriteten av folket som sökt till oss. Har du bara spirit och är loyal så får du min vote. Och kan spela din klass då fast det förutsätter jag att du kan.
Garrison
Garrison
Officer
Officer

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 08-02-21

Till överst på sidan Gå ner

Deodra. Warrior. Empty Sv: Deodra. Warrior.

Inlägg  bonebrakr mån mar 03, 2008 7:12 pm

Jag har en uppsättning tank gear. men endast ifrån normal instancer, men tank vapen är tier 1 BS svärd samt gladiator skölden. så vet inte om det är tillräckligt för det ni söker.
Men om jag skulle få en spot trots det så skulle jag kunna tänka mig o specca om, helt klart.

bonebrakr

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-03-02

Till överst på sidan Gå ner

Deodra. Warrior. Empty Bra

Inlägg  Grpc mån mar 03, 2008 11:35 am

jag tycker att det låter jätte fint med raid tiderna och Erfarenhet kan man alltid fixa.

men då kommer Frågan med stort F kan du tanka, har du gear tilll det, Är du villig att specca om?
Grpc
Grpc
Officer
Officer

Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-02-20
Ort : Dagobah

Till överst på sidan Gå ner

Deodra. Warrior. Empty Deodra. Warrior.

Inlägg  bonebrakr mån mar 03, 2008 12:10 am

1.Ingame Namn: Deodra
2.Ålder: 23
3.Klass/level/Ras: Warrior/70/Undead Fury speccad förtillfället.
4.Hur länge har du spelat WoW?:Sedan betan.
5.Yrken/level på dom/sällsynta recept/patterns:Blacksmith/mining. 363. Har några blå recept. men rare vet jag inte om de är direkt =P
6.Tidigare guilds och varför du har lämnat dom:DEATHKILLERSFROMHELL, ett guild bestående av ENDAST IRL kompisar. jävligt bra guild. med en del 5 manna och mycket pvp. har all dock på senaste tiden sökt oss mer till PvE så guildet är rätt dött nu.

7.Länk till WoW armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormscale&n=Deodra
8.Vilka dagar och vilka tider kan du raida?:måndag-fredag mellan 16:30-23:00. lördagar jobbar jag ibland på förmiddagen men ledig resten av dagen, samt ledig hela söndag.

9.Vad är du ute efter i TG och vad kan du erbjuda oss?: Jag är ute att få ta del av end-game instancerna som blizzard har gjort och få progressa tillsammans med andra och framförallt ha kul under tiden. Jag kan erbjuda en person som dedikerar sig till guildet och som lyssnar bra samt tar åt mig kritik för att förbättra mig, tar snabbt till mig vad som skall göras om jag inte har erfarenhet från instancen/encountern.
10.Känner du någon i TG?:Nej. inte såvitt jag själv vet =P
11.Har du Ventrilo samt mic?:Ja.
12. Vad för raid experience har du i Tbc samt pre-tbc?:En del MC.Hela ZG. I TBC flesta isntancer Heroic, endast lite av Kara.
13. Vad gör du när du inte raidar?: Jag spelar wow en hel del. pvp:ar. kör instancer. levlar alts. sen lite IRL saker som innefattar flertal saker.

bonebrakr

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-03-02

Till överst på sidan Gå ner

Deodra. Warrior. Empty Sv: Deodra. Warrior.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet